JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Mia_R
Startdatum
Startdatum
28 Jun 2004
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
631
Var beställer jag provrören som tagelstråna ska stoppas i och hur lång tid tar det ungefär att få hem dem och att sen få resultatet?
Du beställer ett set hos SLU i Uppsala. Det följer med underlag o instruktion om hur testet ska göras (tror också att det ska vara Id kontrollant som gör det men jag är inte helt säker, har bara själv gjort det samtidigt som Id kontroll). Du skickar sen tillbaka underlagen till dem.
Att få underlaget tar bara några dar. Att få resultatet kan ibland ta lång tid, mycket beroende på hur mycket de har att göra.
Hälsn Ann
Stuteri Stubbäng
Tack för svaret, lilleman ska ändå ritas av så jag kommer att ha kontrollant ute.
Fritid
Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa.
Lade beställningen 31/12...
Avel
Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Ridning
Hej!
Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Hundhälsa
OBS Varning för långt inlägg.
I slutet av maj ifjol sprang jag och min ena dvärgschnauzer ihop på en agilitytävling. Det blev en ganska...
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
12 minuter sedan
Svar: 1 789
Visningar: 91 963
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Tror ni att man kan sälja sin mage på blocket? Hade telefonuppföljning med onkologen i fredags (ingen ny tillväxt :up:) och han skulle...
Ninnurur
15 minuter sedan
Svar: 612
Visningar: 17 591
Allmänt
Lekstuga
Småbarn Jag hade (mina föräldrar har kvar den) en sån lekstuga med full takhöjd men eftersom den inte är isolerad alls och saknar indragen el är...
Blyger
19 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 198
Barn