Dobermann kennlar?

Ebine

Trådstartare
Någon som känner till någon bra Dobermann kennel? Även Rottweiler kennel kan vara av intresse. Min mamma funderar på en ny hund, men vi hittar inget när vi söker rundor på nätet, därför testar jag med att fråga här oxå så vi får hoppas massa svar :rofl: tack på förhand! :bump:
 
Jag hade inte frågat om jag vetat, men det resulterade i en Dobermann hane på 10 veckor som vi hämtar hem på tisdag, tack för alla svar! :rofl:
 
Men hon kan ju inte heller ha hunnit kolla upp allt, om det nu inte är så att hon känner till föräldradjuren i den aktuella kombinationen, träffat dem och sett avkommor. Det lär ha varit en kort träff med uppfödaren dock.
 
låter mycket oseriöst från bådas sida... är hunden öht reggad? om din moster eller vem det nu var hållit på med avel i 20 år borde hon väl avrått dig från att impulsköpa?
 
hoppas det är en bra kennel du hittat och inte den jag råkade ut för... det låter som det är ett impulsköp när det gick så snabbt.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: Lisalei
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 929
Senast: hundtant
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: Bee
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
22 205
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp