Död dator??

C

Colleen

Min kompis skulle uppdatera sin data på windows update, nu fungerar inget. Hon får fram sin skrivbords bild utan ikoner, inget! Det händer inget då man högerklickar mm, icq fungerar. VAD har HÄNT??
Hur har Windows försvunnit?
 
Hej!

Det kan ha blivit fel när datorn installerade windows update filerna och att det är därför den inte vill starta som den ska. Pröva starta datorn i felsäkert läge. Detta gör du genom att trycka F8 i uppstarten, innan windows har laddats.

Välj felsäkert läge och kolla om windows ser mer normalt ut där. Du kan i så fall ev. avinstallera de senast installerade windows uppdateringarna från lägg till/ta bort program. Vilken Windowsversion har du? Ev. så kan du behöva återställa till tidigare kopia av registret.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 061
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: alazzi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 654
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 479
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp