Döda, döda, döda

snurpe

Trådstartare
:cool: Nya foton på Vulkan som fick sig en ny leksak. Toppenkul tyckte han :D Senare i bildspelet också några bilder på Vitnos och Katla :)

Bildspel

/snurpe

M

Marie_C

Åh, vilken härlig kisse Vulkan är :love: Vitnos ser ut som en liten prinsessa när hon ligger så :) Katla är också jättefin!

P

pippi27

Fina katter du har.
Måste lära mig hur den där jäkla digitalkameran fungerar så jag oxå kan lägga ut lite foton.

V

veronican

Han ser så mjuk ut att man bara vill borra ner näsan i hans mage! :love: :D

Jag gillade näst sista kortet jättemycket, fiiina kissarna! :bow:

F

Filippan

Åh vilken söt kisse! Är jättelik Marcus, min katt ;)
Näst sista bilden var urgullig! :love:

snurpe

Trådstartare
Nähe! :angel: Fast denna gång var det inte kissarnas fel (de brukar annars flytta mattor rätt duktigt). Denna gång var det vi som städade och flyttade omkring :smirk:

/snurpe

snurpe

Trådstartare
Han ser så mjuk ut att man bara vill borra ner näsan i hans mage! :love: :D

Jag gillade näst sista kortet jättemycket, fiiina kissarna! :bow:

Han är toppenmjuk och mysig :love: Puss säger kissarna på näst sista kortet :cool:

/snurpe

Liknande trådar

Övr. Hund Varning att dethär är om av livning och död så läs inte ifall ni tycker att sånt är jobbigt! ❤️ Men jag undrar bara några saker om av...
2
Svar
39
· Visningar
2 260
Senast: Sol
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
752
Senast: NotlikeI
·
Skola & Jobb För några år sen, var jag och några fler bussförare på en fotografering för nuvarande arbetsgivare. Bilderna skulle användas i kampanjer...
Svar
18
· Visningar
2 022
Senast: MissFideli
·
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
1 462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15
  • Stora shoppingtråden
  • Bruksprovet 2023 (SWB)

Omröstningar