Döda, döda, döda

snurpe

Trådstartare
:cool: Nya foton på Vulkan som fick sig en ny leksak. Toppenkul tyckte han :D Senare i bildspelet också några bilder på Vitnos och Katla :)

Bildspel

/snurpe
 
Åh, vilken härlig kisse Vulkan är :love: Vitnos ser ut som en liten prinsessa när hon ligger så :) Katla är också jättefin!
 
Fina katter du har.
Måste lära mig hur den där jäkla digitalkameran fungerar så jag oxå kan lägga ut lite foton.
 
Han ser så mjuk ut att man bara vill borra ner näsan i hans mage! :love: :D

Jag gillade näst sista kortet jättemycket, fiiina kissarna! :bow:
 
Åh vilken söt kisse! Är jättelik Marcus, min katt ;)
Näst sista bilden var urgullig! :love:
 
Nähe! :angel: Fast denna gång var det inte kissarnas fel (de brukar annars flytta mattor rätt duktigt). Denna gång var det vi som städade och flyttade omkring :smirk:

/snurpe
 
Han ser så mjuk ut att man bara vill borra ner näsan i hans mage! :love: :D

Jag gillade näst sista kortet jättemycket, fiiina kissarna! :bow:

Han är toppenmjuk och mysig :love: Puss säger kissarna på näst sista kortet :cool:

/snurpe
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 801
Senast: mars
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 173
Senast: Viva
·
Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp