Döende katt

Sv: Re: Döende katt

Undrar hur man vet att katten håller på att gå bort. Det är ju så olika på alla. Har en katt som inte äter och är mager han är 18 år han andas normalt men han kan inte gå längre. :( ledsen
 
Sv: Re: Döende katt

Undrar hur man vet att katten håller på att gå bort. Det är ju så olika på alla. Har en katt som inte äter och är mager han är 18 år han andas normalt men han kan inte gå längre. :( ledsen

Har man en så åldrig katt i det skicket som du beskriver så anser jag att man som djurägare avslutar kattens lidande hos en veterinär.Vad är det för ett liv för en katt.Skrämmande!
 
Sv: Döende katt

Förra året dog min bekants katt HugoBruno. Han blev 27 år gammal
han var i ett ruskigt skick tandlös och mager men lycklig och kelig.
Han somnade in hemma på sin favoritplats, lugnt och stillsamt.
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
6
· Visningar
485
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
836
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp