Dolda annonser?

honung

Trådstartare
Eller är det bara jag som har missat något? Under menyerna på vänsterflanken, i det blå utrymmet ligger annonser, som ofta bara syns i förhandsgranskningsläget eller som nu när jag skriver en tråd. Men annars är där bara blått 'tomt utrymme' där jag uppenbarligen har för vana att ställa ifrån mig markören när jag ska scrolla med tangenterna eller pekplattan....vilket innebär att det flyger upp en helt annan sida än bukefalos som jag nyss var på - i samma fönster - hur puckat är inte det? :devil: :mad:
Ibland syns annonserna, men för det allra mesta är det bara blå bakgrund som är länkad. Skarevasåhär Gunnar? :confused:
 
Sv: Dolda annonser?

Joråserruatt...i firefox finns inga dolda annonser hos mig heller, men i mitt IE 7.0 så finns det hemlisar på buke...:)
 
Sv: Dolda annonser?

Jag hade tidigare samma problem i IE7. Uppträdde med installationen av IE7Pro och dess annonsblockering. (Blockeringen funkar dock utmärkt i IE8.)
 
Sv: Dolda annonser?

Men om det vore annonsblockeringen borde väl alla annonser på sidan vara blockade? Och det är de ju inte nu för mig, jag har ju annonser i högermenyn och uppe i huvudet på sidan ibland (tror jag - inte just nu i skrivande stund då men jag vill minnas att det brukar ligga annonser däruppe), men alltså inte alltid i vänsterkanten då.
 
Sv: Dolda annonser?

Är det så att den aldrig visas? Jag testade med IE8 nu och fick en ganska tom ruta vid flera tillfällen (står det Google-annonser längst ned hos er också?), dock visades annonser vid många andra tillfällen.
Vet inte riktigt vad detta beror på, kanske felet ligger hos google/annonsören. Kom gärna med fler tips om vad det skulle kunna bero på.
 
Sv: Dolda annonser?

Jag får som du, tom ruta där det står Googleannonser, men det står så långt ner att man inte ser det när man råkar klicka där.
Ibland är det vanliga annonser, men oftast den tomma rutan.
 
Sv: Dolda annonser?

Men så har det blivit för mig också nu. Men det var inte så innan. Märkligt.

(och helt OT, honung du kan väl inte byta avatar, nu känner man ju inte igen 'dig'! ;) )
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp