DOM ÄR HÄÄÄÄR!!! *bilder*

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Sentenced
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 481
S

Sentenced

Våra kisseungar är här!!!! Vi hämtade de igår och de är helt sagolika!! :love: :love: :love: :love: :love:

Transporten hem så låg de helt lugna och myste i boxen och väl hemma så hade dom ätit, skitit, busat och sovit inom 20 min.. :D Snacka om snabb anpassning ;)
Fontänen är väldigt spännande och likaså vippan och alla andra leksaker. :D

Klicka på länken och sen på "next" så ser ni resten av bilderna! Underbara sötnosar!!

Silver & Sauron

ÅÅÅHHH :love: :love: :love: får man vara så söt??

Dom är helt underbara, med lite för stora öron än så länge :love: :love: :D :D

Det här är ett alienhuvud... :D Men det är riktiga sötisar du har, jag börjar få ganska akut kattungelängan...

(Bilderna kommer från (N)Offbeat, med helt underbara katter och foton.)

Små kattungar kan väl inte ha för stora öron??? De är ju söta vilket som. Har haft små bebisar som har växt upp hos mig men nu bor på katthemmet. De som har tittat på dem har också tyckt att de har för stora öron. De som är sötast i världen. Kolla bilderna
fabian.jpg
fanny.jpg
Annars är de ganska lika dina små, utan vitt förståss och mycket spensligare.

Åååh jag älskar randiga katter!!! Hör av dig till mig om ni ska åka bort nån gång :D

Hi, hi vi tog det inte som kritik (missade kanske att lägga in en smilie) Normala människor tycker att alla kattungar är supersöta :love: :love:

Vad menar du då? Kattvakt eller!? ;) :D
Lär nog tyvärr inte behövas då sambons katttokiga mamma bor på gårn brevid.. :D

Tack ändå :cool: :bow:

De var verkligen jätte söta båda två. Men jag måste erkänna att Silvers färg och teckning var helt otroligt underbart vacker :love:

Liknande trådar

Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 945
Senast: AnneB
·
S
Övr. Katt Kameran är ju framme för det mesta! Men här är gårdagens bilder på dom helt sagolika- Silver och Sauron! :love: :love: :love: :D Klicka...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: Sentenced
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025