Domän hjälp!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Flo-Jo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 984
F

Flo-Jo

Vad har ni för domäner till era hemsidor?
Finns de gratis eller billiga domäner som är bra??

Sv: Domän hjälp!

gratis finns det massvis, vet inte om man får nämna dem här? har själv fr**webs :D är rätt nöjd fast ibland är inte alla tjänster tillgängliga :devil:

så har du ju flertalet andra men som sagt, vet ej om man får nämna dessa.

sedan finns det en himlans massa billiga webbhotell, tror man kan få tag på sitt domännamn för bara 70spänn/år om man kan bygga själv och har tillgång till server. Annars finns paketlösningar för typ 200kr/ året beroende på hur mycket plats mm du vill ha. :idea:

Nej, nej man har sidan på FW och sen har man kortadress på webbs punkt något, se eller com (kommer inte ihåg vilket)

vet inte vad jag har jag har bara köpt en adress för 141 kr per år och de via min bloggportal :rofl: så insatt är jag.

Jag har one.com, inte helt gratis för jag ville inte ha all reklam.. Kostar 45:- i månaden för den jag har. (finns olika "paket") Jag har fritt antal mailkonton, hemsida, bilgalleri mm. Ta en titt på min ifall du är nyfiken på hur en hemsida kan se ut hos dem. Ha lite överseende med att den fortfarande är under konstruktion.
www.lumatrading.se

/LL

hehe jag har också one.com
Men min sida ser hemsk ut. :angel:
Men kan ju visserligen bero på att jag är värdelös på o bygga sidor. :angel:
Billigt och bra visserligen!:bump:

Nej det är inte helt enkelt.. De första försöken liknade apskit:o:p:D
Nu börjar det ta sej tycker jag.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
306
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka