Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har 36-38 i "vanliga" byxor.Köpte ett par Domani i 40 men tyckte de var snäva kring knäna.Hade jag tagit 42 hade de blivit för stora i midjan.Så det bästa är att prova ordentligt.
Jag har bara testat Domani i affären, men tyckte att dom hade väldigt konstig passform. satt åt väldigt mycket på vissa ställen och hängde löst på andra. testade både strl 34, 36 och 38.
Och jag brukar normalt sett ha jätte lätt att hitta byxor, allt i strl 36 brukar passa. Men det borde ju finnas andra som dom sitter bra på.
Dom helskodda Domani är helt hopplösa... stora i midjan och trånga över knäna. dvs ingen bra passform.
Har även ett par tygskodda och dom sitter som ett smäck snygga också.
Men ska du ha helskodda så ska du absolut välja Pikeur dom är outstanding
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...