Domännamn

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare villi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 912
V

villi

Tänkte köpa ett domännamn, men jag kan inte komma på vad jag ska ta! Det är en sida med djurporträtt i blyerts. Men vad sjutton ska jag ta för namn!? Jag heter ju åsa och det blir ju inte så snyggt med asa :crazy: Någon som har nåt tips på ett snyggt namn?

Sv: Domännamn

Förr i tiden kallades jag villi (heter vilson i efternamn) men inte nu längre. Och det namnet är jag såå less på :smirk:

Svenska eller engelska spelar ingen roll. Funderade på djurportratt.nu, men jag vet inte... Det är ju lite tråkigt kanske.

villi skrev:
Förr i tiden kallades jag villi (heter vilson i efternamn) men inte nu längre. Och det namnet är jag såå less på :smirk:

Svenska eller engelska spelar ingen roll. Funderade på djurportratt.nu, men jag vet inte... Det är ju lite tråkigt kanske.
nje det är det väl inte.

blyerts.nu eller nåt.. ta nåt som går att förknippa med dina teckningar.

Mm.. kanske skulle funka. Eller carbo.nu (Carbo=latin för kol). Fast det kanske är långsökt?

Nää Carbo är lite häftigare :)

Man kan ju alltid förklara inne på sidan varför den sajt heter så :)

Det har du ju rätt i! Kanske ska ta det då. Tack för hjälpen bägge två!

Se upp bara så inget företag heter det och det är varuskyddat :D

Får väl hoppas på att inget av dessa företag råkar hitta min sida :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
722
Senast: sthu
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
476
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
821
Senast: Unafraid
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 672
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka