Domino Trend

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Galina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 604
G

Galina

Nån som har Domino Trend och som kan berätta hur storlekarna är? :banana:

Sv: Domino Trend

Jag provade dom för ett par veckor sen..... I min vanliga storlek 38, dom satt ganska tight över höften men var pösiga och slappa runt låren och i rumpan. Så jag gillade dom inge vidare, men jag har ju ganska breda höfter mot resten av kroppen :smirk: Dom är ju låga i midjan och det känns annorlunda...

Sv: Domino Trend

Okej, tack för svar. Jag fastnade dem bara för de var låg midja och för jag letar ett par blå ridbyxor nu. Ingen mer som har dom elr har provat? :)

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
579
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Puh
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 903
Senast: Görel
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka