Dominus sadlar

pomelo

Trådstartare
Har sett i tidigare trådar att det är en del som har Dominus sadlar. Är det någon som har lust att dela med sig lite bilder på dem. Både med häst och utan.

Sv: Dominus sadlar

Jag har en! Dock inga bilder för tillfället, ska se om jag kan fixa några nu i helgen när pållen tävlar!
Den är iaf väldigt skön men tyvärr ser de ut som att vi får byta sadeln för den ligger inte så bra på min nya häst...

Sv: Dominus sadlar

foderhästen hade en, den ska säljas. tyvärr ingen bild såvitt jag vet. Eller jo, men man får med mig på köpet :p

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
232
Senast: Fibusen
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
180
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 619
Senast: Roheryn
·
Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 571
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka