dragspelslampa

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Ems
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 279

Ems

Trådstartare
Är det någon som vet var man kan få tag på en dragspelslampa i aluminium/rostfritt? Lampan ska alltså ha som en vägghängd konsol, med en fjäder eller ett dragspel som lampan sedan är fäst i. Modell som denna men med lampa istället för spegel:

26262_PE092247_S4.jpg

Jag vet inte om de kallas något speciellt så kan alltså inte googla, namnidéer mottages därför också de tacksamt.

Sv: dragspelslampa

Hm, undrar om vi inte brukar kalla det 'saxlampa' hemma... Ger ju åtminstone ett par träffar på google, men vet inte om det {r rätt benämning... :D

Tack för hjälpen!

Ja, saxlampa hade definitivt fler träffar än mina försök men det verkar bara vara lampor i trä.

Fler förslag?

haha förlåt, men när jag läste rubriken såg jag ett dragspel framför mig, med en lampa på, så att den som spelar ska se bättre :d Hahaha! Ibland är man bra snurrig!

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 822
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag är lite trött på min hårfärg. Har väldigt varmt blont hår, nästan lite åt strawberry blonde-hållet men kanske lite mer guldiga toner... 2
Svar
28
· Visningar
3 731
Senast: Blimblom
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 525
Senast: miumiu
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 582
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III