Dräktig 2007 Rosewelt

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 085
L

Lady

Skulle vilja veta om det finns någon här som har dräktigt sto med Rosevelt i år.
Har fått två fina föl efter han i år, funderar på betäcka om, men det var ju en heldel krångel förra året.

Så är det någon här som har seminerat med han i år?

Vi hinner antagligen bara fölbrunsten, sedan flyttar han kanske från landet, så det vore intresant hur det går för er andra.

Sv: Dräktig 2007 Rosewelt

Vi hade tänkt ha honom till ett utav våra ston, men vi ändrade oss och tog Nobel istället. :idea:

Hoppas hon tar sig!
Vi fick vårat andra föl med han natten till lördag, ett sto, svart med en liten stjärn, mkt ädel, långbent, rör sig mkt lätt.:)

Så vi är mkt nöjda!

har inga än, hade presis köpt en ny kamera, men nåt var fel, så vi får en ny i veckan.
Pm:a mig så kan jag maila över några sedan.

Hade så fruktansvärt gärna velat betäcka med honom :love: , men har tyvärr inget sto som vi kan betäcka iår :(

Vi skulle tagit honom med ett av stona. Men eftersom hon inte blev dräktig förra året, + att vi inte vet hur länge han stannar i sverige så bytte vi till First Wish istället.

Betäckte med honom förra året och fick en helt underbar hingstunge iår.
Hade emr än gärna betäckt med honom igen om jag hade haft något sto min ska ridas igång nu.

Verkar som alla som fått föl efter honom är väldigt nöjda ännu, svårt att säga innan de blir äldre ju men det man kan se nu.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 938
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 457
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne... 2
Svar
36
· Visningar
7 594
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka