Dräktighet hos kaniner???????

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare MLI_91
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 913
M

MLI_91

Hejsan! Min kaninhona är dräktig och ska få ungar i vilken dag som helst, men hon har lixom slutat att äta å så hon bara ligger i ett hörn i sitt hus, är detta ett normalt beteende hos honor som ska få ungar!? SNÄLLA SNÄLLA finns det någon som har svar på detta?? Behöver verkligen hjälp!!!

MVH

Sv: Dräktighet hos kaniner???????

Hoppas att det löst sig nu. Har hon fått ungarna än? Jag tror inte att honor brukar göra så? Har hon börjat tagit av sig ull och byggt ett bo än? Kan det vara för att det är hemskt varmt ute? har hon tillgång till vatten?

Min hona gjorde också samma sak de sista dygnena. Hon åt knapp någon pellets, en gnutta gräs bara. Men hon drack som en hel häst!! Dagen efter åt hon precis som vanligt. :) Det tog på henne att vara dräktig. :d

Nåt slags foder kanske kan pigga upp henne..

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
763
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han... 2
Svar
20
· Visningar
1 460
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 433
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka