eldione

Trådstartare
I somras fick min kompis katt nåt dreadsliknande på ryggen. Hon har vanlig korthårig päls. Det blev som en matta över hela ryggen. Alldeles stelt som en enda stor dread över hela ryggen :crazy:
Hur kunde denna ha kommit upp? Jag vet inte vad som hände med den, själv skulle jag nog valt att raka bort hela skiten :confused:
Har ni vart med om något liknande?
 
Jag passade en katt i somras som hade det. Han hade aldrig haft det innan utan fått det under somaren. Han var nog 14 år tror jag. Jag klippte honom på ryggen och det gick bort.
 
Min sambos pappas katt får så ibland. Men han har inte fått det på hela ryggen utan små klumpar på olika ställen. Jag fick höra från någon att katter som är tjocka får så. Det är visst pga av fettet. Men jag vet inte om det stämmer...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
855
Senast: Hoarfrost
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 243
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 203
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp