• Trav
  • Trådstartare Trådstartare enjoyable
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 7 676
Sv: Dress?

Jag föredrar lackering! De e snyggare!

Själv tycker jag att vanliga travhjämar och travdressar är det fulaste som finns. Förstår verkligen inte att någon kan tycka det är snyggt, ser ut som någon typ av bonnadress:angel: Nä, tar hellre stilen från galoppen, den ÄR snygg! Rider hellre runt med hundra toffsar på hjälmen än att jag rider runt i en travdress, man kan inte ens se ordentligt om man rider med en travhjälm.

men en del kuskar har faktiskt tagit efter galoppen, de kör med jockeyglasögon. Bra takter:cool: Gillar stilen från förr a la nordin; hjämöverdrag, silkesdressar, jockeybyxor och stövlar. Där snackar vi:devil:

Sv: Dress?

Jag gillar dom där glasögonen men Finntack har ett par riktigt fina som man inte blir blind av. Silkes dressar finns men urk fy va dyra dom är:cry:.

Liknande trådar

Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 451
Senast: Syrax
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 535
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 500
Senast: __sofia__
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 056
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår