Dressyr problem

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare nyffen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 939
N

nyffen

Jag har ett problem när jag rideer.
Min ben far bak..
Hur ändrara man på det? :crazy:
Kan inte lägga in bild vet int hur man gör.

Sv: Dressyr problem

Angående bilden kan du läsa om det under hjälp tror jag.
vet inte om jag får skriva ut det här.
Lite svårt när man inte ser hur du sitter annars. läs om hur man lägger upp en bild, så ska jag se om jag kan "hjälpa" till.

Såg en tjej som hade samma problem en gång, då band ridläraren fast stiglädrena med ett balsnöre i sadelgjorden... vet inte om det funkar men kanske värt att testa...

såg en tjej som hade samma problem som du, då band ridläraren fast stiglädrena med ett balsnöre i sadelgjorden.. vet inte om det funkar men värt att testa kanske...

Oftast sitter ju inte problemet i benen, utan i en annan del av kroppen.
För mig satt det i bäckenet, när jag skjuter fram det äker skänklarna fram automatiskt :)

Ja, bättre att försöka hitta grundproblemet, kan vara allt från att en annan del av kroppen inte är rätt till att sadeln inte passar... :)

JAg fattar inte hur man lägger in en bild men jag har fått hjälp av min ridlärarenu

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: Freazer
·
Träning Hej! Ni som bor i norrland. Hur gör ni med broddar? Vi har jätte ojämt väder ute just nu. Men har varit uppehåll på halkan på ca 1,5...
Svar
4
· Visningar
467
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 737
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 563
Senast: Idaw83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka