Dressyr - tråkigare än Frölundas powerplay

Sv: Dressyr - tråkigare än Frölundas powerplay

"Faktum är att Frölunda tvingas spela tre bortamatcher på raken under den här perioden, konsekvensen blir sannolikt ett missat slutspel, kanske till och med kvalspel och om den yttersta hockeydomen väntar blir det allsvenskan nästa säsong. Då blir garanterat inget tjafs om Scandinavium i april nästa år."

Förutom att hela artikeln är patetisk kan jag inte annat än att förundras över hur ishockey fungerar. Är det isen som har annan sammansättning i den andra hallen? Är kanske luftens syresättning fel för just frölunda spelare? För inte kan det väl vara så att bara för att några fans inte tycker det är lika roligt att titta på hockey i den andra hallen å helt enkelt stannar hemma, måste de gå och förlora matcherna?

Snälla kan nån berätta jag vill kunna skylla på det nästa gång det går dåligt på en tävling... "jo du förstår han rev oxern för jag kände inte samma stöd från publiken :angel: som hemma på min klubb"
 
Sv: Dressyr - tråkigare än Frölundas powerplay

Suck, fy så fånigt. Jag säger samma sak och simhopp, golf och diverse andra sporter men inte gnäller jag för det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blev en jämn match när Knock out-dressyr och -hoppning avgjordes för första gången under Sweden International Horse Show. Efter att...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag lovar och svär men jag hade faktiskt ingen aning om att igenridningslektionen jag var inbokad på var en hopplektion! Det gick upp...
Svar
0
· Visningar
366
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Om jag börjar bakifrån med kvällens sista lektion så fick jag sitta på min storfavorit lakritstrollet Ägrim! Underbart! Men.... ...inte...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Hästnyheter (GP) Många skolor, vårdhem och tandläkarpraktiker drivs i dag i privat regi och oavsett vad jag som enskild väljer, följer samhällets...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp