Dressyrgjord (altern. lång gjord) i färgen "London"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare joneya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 716
J

joneya

Finns det?

Har letat runt lite nu och det enda jag hittar i gjordväg är gjordar som har resår i bara en sida - och det är det enda jag INTE kan tänka mig.

Så är det någon som råkar sitta inne med någon bra länk?

Sv: Dressyrgjord (altern. lång gjord) i färgen "London"

Vet ej någon länk, men jag vet att jag nu sitter med en oanvänd ljus dressyrgjord som är 65 cm och har en sadel som är svart... :crazy:

Kolla upp chetaks sortiment, de brukar ha en hel del ljust läder bland sina grejjer. Och, har du fått din nya bomlösa ännu?

Kolla med Sharpman, om inte annat så kan de hjälpa dig med att få en sådan uppsydd. Vi köpte en specialsydd hoppgjord därifrån och den är jättebra! :)

Palle:
Jag har PM'at dig

Polly_Mulle:
Nopes, har inte fått ännu. Men måste ju spendera tiden innan den kommer med något, så varför inte se om jag kan hitta matchande utrustning? :D

loch:
Kostar inte specialsydd väldigt mycket pengar? Då väntar jag nog hellre tills Equicomfort designat en gjord själva och kör med svart gjord tills vidare. Över 1000:- är jag inte villig att lägga på en sadelgjord.

freike:
Jag har faktiskt sett just den gjorden - tyvärr ser den ut att vara för mörk och då är det nästan snyggare med svart gjord skulle jag tro (om man kör svart schabrak kanske inte svart sadelgjord är hela världen.)

Typiskt min häst att vilja ha en ljus sadel :angel:

Vi köpte gjorden för knappa 1000-lappen, tyckte själv det var alldeles för mkt pengar för en sadelgjord då men är faktiskt väldigt nöjd med köpet nu! :)

om det är lång gjord du vill ha undrar jag hur lång den ska vara?*Sitter på en london färgad med svart ressår i båda ändarna.*

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
491
Senast: DeCloe
·
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
893
Senast: monster1
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 437
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka