Dressyrhattar

Sv: Dressyrhattar

Jag tror faktiskt att det finns speciell glans man ska ha på hatten. Vart man hittar det är en annan fråga. Jag kommer bara ihåg att mamma pratade om det för ett tag sen. Finns säkert i Tyskland. Där finns allt och lite till.

Jag tror som Chagini-garanterat fler som du som har samma problem-mao det finns garanterat en produkt antingen på tyska eller amerikanska marknaden!

Köpte en marinblå Christy's dressyrhatt från Catrin Henriksson (hon som äger www.dressyr.com ) vilken är med borstad kaninhår för ca 3år sedan och den håller fort. glansen bra så jag förstår inte varför din inte gör det. :cry:

Off Topic:
Någon som vet när Cavallo köpte upp Christy's? :confused:
(Vill veta då jag inte viste om det tidigare utan fick höra det i förra veckan)

Oh, hoppas någon känner till någon typ, vad de heter eller så, för isåfall skulle man ju kunan beställa hem kanske! :D (om det inte är riktigt svindyrt förstås :p )

mm, fast min har sett ut så här hela tiden. Blev överraskad när folk sagt att kaninhår glänser såå fint - jag bara va? Min glänser inte så mkt... :p . Litegranna gör den, är nöjd så, men blivit undrande varför min dyra hatt inte glänser lika mkt som andras :p

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 057
Senast: cili
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
568
Senast: Elo
·
Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 571
Senast: skiesabove
·
Dressyr Forskargruppen som skrev brevet till FEI med ”concerns” om dressyren har nu gjort en YT presentation med bilder, hänvisningar till...
Svar
15
· Visningar
1 223
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka