Dressyrsadel

Sv: Dressyrsadel

På mitt fullblod som har en rygg som liknar din hästs har jag en Prestige Eventing. Förvisso ingen dressyrsadel, men Prestige kanske har dressyrmodeller som är av samma "form"?

I övrigt har jag alltid varit väldigt nöjd med Prestigesadlar.

Men de är bra förlåtande ändå dessa underbara varelser.

Det ska jag göra, hittar jag något vettig så uppdaterar jag med både bilder och info=) Du får också göra det ifall du hinner före.

Vilken underbar häst, oerhört snygg modell :love:.

Har du någon hoppsadel till den också? Har en häst med liknande rygglinje som också är rätt bred. Har äntligen hittat en dressyrsadel som ligger bra (för tillfället i alla fall) men den går inte så bra att hoppa i.

Liknande trådar

Utrustning Tips mottages på sadlar som passar maxad cponny Ponnyn har kort rygg och är överbyggd och sadeln åker lätt fram. Har vidd 35 på...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Johannna1
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Barret
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka