Dressyrsadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare frejzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 835
F

frejzan

Har varit o tittat på en sadel men vet ej vad det är för märke.Det enda jag såg var knappen som håller ihop skyddet som ligger ovanför stiglädret.Där stod det exellent..vad kan det vara för märke???

Det stod inte exellens eller liknande. Frank Baines har en sadel som kallas det. Annars tror jag att det finns ett lågprismärke hos Börjes som heter ¨något liknande..

Vad var det för modell?

Jag tror att sadeln kommer ifrån källquist har för mig att de haft en dressyradel som heter exellent. men är inte säker somsagt.

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 406
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: Barret
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?