Dressyrträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lojzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 844
L

lojzan

Nu ska jag köpa ett nytt dressyrträns, är det någon som har något bra tips? Det ska vara svart med lite bredare nosgrimma, gärna med vitt foder eller med något diamantpannband, gärna rundsytt. Och av bra kvalitet. Har någon något bra tips på något snyggt?

Sv: Dressyrträns

Jag har haft en Jacson-träns med bred nosgrimma, det var svart med vitt foder, och jag var väldigt nöjd med kvaliten på det :)

lojzan skrev:
Nu ska jag köpa ett nytt dressyrträns, är det någon som har något bra tips? Det ska vara svart med lite bredare nosgrimma, gärna med vitt foder eller med något diamantpannband, gärna rundsytt. Och av bra kvalitet. Har någon något bra tips på något snyggt?

Diamantpannband vet jag inte... :angel: Dock så har tyska Schumacher träns med äkta Swarowski-stenar i många olika färger. De har dessutom rundsydda träns om du vill ha det.

Sedan finns det ju många som är billigare, ex. Kieffer har rundsydda träns tror jag.

Hööks har någon budget-version av ett rundsytt träns.

Kieffer har rundsydda träns. Vi köpte ett sådant kandar till våran tränare för ett par år sedan, det kostade ca. 2500 tror jag, så tränset blir ju inte jättebilligt. Vi köpte ett jättesnyggt träns till en ridskolehäst härom veckan. Bred nosgrimma, vitfodrat. Märket är Knights och det kostade 419 kr.

DET var billigt för ett King richard!! :o

Jag betalade 560:- för mitt... :(
Men det är ett underbart träns! :D

O jag som säjer ett King Richard... Fint träns, men passar inte min häst tyvärr..!

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 735
Senast: Edla
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
342
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka