JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Driftskostnader stall/ridhus, hur beräkna?
Ja som rubriken säger... hur räknar man egentligen? Det måste ju finnas något sätt, men vilket? Är ju jättesvårt att göra en budgetkalkyl annars, för driften är ju ändå löpande. Jag menar med el och vatten, resten har jag koll på
Hemmet
Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Hästvård
För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
2
Eurovision 2025
Kultur Håller med, med det numret ligger de bra till.
sjoberga
Alldeles nyss
Svensk Politik 4
Samhälle Att göra en inbrytning i ett rum, antingen för att säkra bevis eller gripa en misstänkt, kan göras längs en varierande skala och med...
Hermelin
9 minuter sedan
Vilken färg?
Hemmet Jag hade väldigt skarp gul i hallen på slutet av 90-talet. Jag älskade det då och tyckte det var som att det alltid var sol i hallen...
Saigon
23 minuter sedan
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Skillnaden är väl att han hos Yara stod i närvaro av ston, vilket han inte gjorde hos CH?
Alexandra_W
17 minuter sedan
Svar: 193
Visningar: 23 216
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Nyfiken vad är en bra buffert? För det kan jag också förstå, om man väljer att ha tex 80 - 100 k i buffert istället och är okej med att...
Alexandra_W
19 minuter sedan
Födda-24
Avel Hon är gallig i haserna. Lite mer i den ena. Bad min veterinär kika och hon tyckte vi skulle röntga och bilderna skickades till kirurg...
Ketrawzc
46 minuter sedan
Svar: 96
Visningar: 6 542
Avel