Bukefalos 28 år!

Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Tack! :) Klart du får! ;)
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

ska du visa henne i ngn showmanship i vår/sommar så man får se på sötingen? :bump:
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Jag får väl se om jag vågar :D Jag vet ju inte hur man gör :rofl:
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

jag kan visa dig! och gör du fel så gör det inget, 50% fattar ändå inte vad de håller på med(tydligen har de inte läst regelboken), står å klappar hästen osv.
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

GRATTIS!! :)
va kul! vi är nog några stycken som är nyblivna QH ägare här och nu :bump: :banana:
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Nu har jag tagit några nya bilder. Kvaliteten är sk*tdålig pga det dåliga ljuset ute, men inte mycket att göra åt det.
Det gick faktiskt förvånansvärt lugnt till när vi släppte ut dem. Valacken var mest intresserad av sitt hö, och lillan tyckte det var kul att komma ut och busa i snön! Hon har ju knappt sett snö förut :D






Och en slide stop mitt i maten haha :D
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Hon är så där pluttisnutti sötis. Väldigt femenin och fin. Stort GRATTIS!!!!
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Hon är verkligen jättesöt!!!

MEN tråkigt att hon har täckesskav......måste hon gå med täcke?
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Hon har ju haft täcke på sig hela hösten/vintern eftersom förra ägaren inte ville att hästarna skulle bli långhåriga, så nu har hon ingen vinterpäls alls och är inte van vid minusgrader. Då vill jag inte släppa ut henne utan täcke. Hon kommer säkert få mer vinterpäls nu bara av att det är minusgrader, så hon kanske kan få gå utan täcke när det blir fint väder.
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Jättefin! Härlig uppsyn...
Tråkigt att förra ägaren täckade henne så tidigt...
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Grattis!!
Vet precis hur du känner det!
Jag köpte själv min första quarter för lite drygt 2 år sedan (hjälp vad tiden går fort!), och jag kunde stå och titta på henne hur länge som helst och kunde inte fatta att hon var min...
En Quarter har varit min högsta dröm sedan jag var 13 år och efter mycket slit så stod hon där :love:

Men jag är glad att det inte är min första häst!
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Åh hjälp! hon är så söt ju! något av det sötaste jag sett faktiskt! :love:

vad är det för täcke hon har? står det haglunds? och vilken storlek drar hon? (gillar modellen)
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Ja, det är Haglunds. Jag har aldrig hört talas om det märket förut...
Hon har stl 125. :)
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Grattis!
Vilken fin liten tjej!
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

okej. nej det hade inte jag heller, men hittade deras hemsida nu och de har ju mängder med bra(verkar det som iaf) täcken! :)

oj! Chili har ett 125 täcke som är litet i storleken och det är ändå alldeles för stort för henne! tycker de 115 täcken jag provat är lite för grunda, alltså att sidorna är för korta så att buken syns(om du förstår vad jag menar?:D) tänkte att ett haglunds 125 kanske kan passa bättre! :)

du har möjligtvis inte mätt hur lång rygg och sånt där bog-rump-mått hon har? :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

:love::love::love:Åh, guud en sån otroligt söt liten tös du har skaffat dig. Väldigt feminin.:love::love::love:

Lycka till med henne.
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

morr: Tack! :)

Nethril: Jo, jag vet vad du menar. Min valack har ett täcke som inte riktigt räcker till för hans mage :angel:
Jag har tyvärr inga såna mått på henne, men kan ju försöka ta det nån dag ;) Så kan jag passa på att mäta rump-höjden på henne också...
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Vilken snygging! Älskar Gators Dirty Larry, han ger fina avkommor (iaf de jag sett).
 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Ja, de jag har sett har också varit snygga. :)

Apropå det så har jag tagit lite nya bilder på skönheten idag!






 
Sv: Drömmen som blev sann! Låt mig presentera...

Grattis till bebisen. Vad kul för dig att det äntligen blev.
Ser fram emot många bilder från er.
 

Liknande trådar

T
Western När jag köpte mitt sto frågade uppfödaren/säljaren om jag ville byta namn på henne, eftersom hon inte var färdigregistrerad än så fanns...
Svar
16
· Visningar
1 610
Senast: Sidekick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp