Drömmer att jag är gravid!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Minerva

Trådstartare
Ja.. flera gånger!! senast inatt faktiskt..
Det va så underbart mysigt :)
Den där mammamagen...
Är detta nått sorts bevis på att jag verkligen vill ha barn eller vad är det?? :p

Det fula i drömmen är att jag har ingen aning om HUR jag har kunnat bli gravid.. har ingen pojkvänn och vet att jag inte har haft sex :p .. så man känner sig lite fundersam :p

Sv: Drömmer att jag är gravid!

Det där lät spännande. Ta kontakt med en drömtydare vetja?
Vad tror du själv den betyder?

Vad jag fått lära mej betyder drömmar där man får barn att ngt nytt påbörjas i ens liv.

Jaha,där ser man :( .Har aldrig drömt att jag är gravid men hoppas att livet ska bjuda på lite nyheter framöver i alla fall :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 224
Senast: Amha
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 238
Senast: Kilauea
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 819
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 906
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden