Drömutrustning

Sv: Drömutrustning

emelit skrev:
Åhå, synd att min plånbok är så tunn att jag inte har råd med Prestige Leonadro då :(
Stövlarna är ett par Könings! De är så läckra :d

Åhh! de var så snygga.:love:
Jo, den är väl inte billig precis, vet inte vad den ligger på men visst är den skön och snygg. :love:

Kan vi inte få se bilder? :)

Lycka till med sadeln, den är verkligen ursnygg!

Men det är ju bilder på sadelkammaren. ;)

Jag har Venus D och den är iaf urskön! Sen sitter man så bra i den pga lädret är "klibbigt" och det är bra när man som jag har en häst med jättegång och busig som 17 ovanpå det. :D

Centaur skrev:
Men det är ju bilder på sadelkammaren. ;)

Jag har Venus D och den är iaf urskön! Sen sitter man så bra i den pga lädret är "klibbigt" och det är bra när man som jag har en häst med jättegång och busig som 17 ovanpå det. :D

Jag menade på sadel när den ligger på hästen eller är "in action". ;)

Min kompis nya sadel!! Det är en brun Globus CliC. Sen är du ju så HIMLA massa grejer man vill ha, så kommer med en lista senare :P

Senast ändrad av en moderator:

Centaur skrev:
Å jaha! Ja det vill jag också se för Minellis häst är så snygg! :)

Jag har inte ens sett den så jag är riktigt nyfiken! :)

Lite OT:
Jag ska och prova Amerigosadlar med pållen nästa helg eller helgen efter det (håller på att försöka boka tid).
:) Ska bli jätteroligt, kanske en drömsadel passar också.. :angel:

Ok

Mina Dyonträns varav ett m pullback och bridleattachment.
Min CWD sadel, Butet duger ocksâ.
Min Goldstripe
Mina sadelgjordar f CWD

Mina chaps Dyon
-"- bruna Parlantistövlar
-"- bruna Hipptalia
Massor av Timberlands

Inte sâ flashigt men absolut nödvändigt...mina underkläder i Merinoull. Alla ridbyxor är frân Pikeur. Det hâr är ett urval av mina favoritgrejor ur stallskâpet

DSC01729.jpg

Och här âr "nâstan" drömhästen. Nästan för att han är sâ svâr, men han ger miljondollarkänsla även pâ smâhinder som detta.

Lord Owen skrev:
Kan vi inte få se bilder? :)

Lycka till med sadeln, den är verkligen ursnygg!
Kan försöka fixa det i eftermiddag när jag ska till ridhuset och träna och premiärrida i sadlen på riktigt.

Förra gången jag skrev så var det om en hästbuss... har lärt mig att lägga in bilder nu så nu ska jag fixa in bilder på det mesta av det andra jag vill ha också:d

Först drömhästen:

R.jpg

Hästen

Vi börjar med en Childeric:

childericdac.jpg

Och under sadeln ska det ligga en Ástud vojlock:

astund_vojlock_lagupplost.jpg
.

Sedan ska det sitta detta träns på huvudet på hästen, med märket J.S. Saddlery Iceland med nosgrimma. Den ser ut så här:

js_2.jpg
:love:

Och så ett par sonnenreiter ridbyxor till mig själv:

sonnenreiterdakota.jpg

Haha ja det var väll allt:D Haha efter allt detta ekar det nog i min plånbok:angel:

Senast ändrad:

vill ha:
irh eller gpa jockeyhjälm
bruna/svarta helchaps
nytt hjälmöverdrag
träningssadel i läder
nya tuffa lindor
jackor i häftiga färger:cool:

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 735
Senast: Edla
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 429
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 259
Senast: ufot
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈