JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Drottningen Werth kopplade grepp om Top 10
Trots missar var världsettan starkast i den första delen av dressyrens Top 10-final. Med 79.7 procent var Isabell Werth, Emilio, 0.4 procent före danska Cathrine Dufour, Atterupgaards Cassidy. – Det var riktigt tajt med Cathrine och jag är så nöjd att det blev seger, säger Isabell Werth till SVT Sport. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
https://www.svt.se/sport/ridsport/dressyrtoppens-top-10-final
Moderator
Hästnyheter
Det är bäddat för ännu ett mäktigt dressyravgörande när tio av världens bästa dressyrryttare ska mötas i den prestigefulla Top...
Hästnyheter
Nu står det klart att SVT sänder finalen i ridsportens Top 10 från Geneve den 10 december.
I finalfältet finns bland andra svenska...
Hästnyheter
Det krävdes dansk dynamit för att peta ner tyska världsettan från Friends dressyrtron. Cathrine Dufour och Atterupgaards Cassidy...
Hästnyheter
Det blev precis som väntat i Top Ten-finalen i Friends Arena – världsstjärnan Isabell Werth tog hem segern. En rörd Patrik Kittel satte...
Guldfasanerna
Övr. Djur Herrejösses att jag inte hittat den här tråden innan, perfekt sträckläsning nu när jag är förkyld. Och bara lite väl farlig läsning med...
WildHorse
5 minuter sedan
Svar: 1 534
Visningar: 131 526
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Hittade precis ena knorrguramin död :( Vet inte alls varför. Är lite rädd att de inte får i sig tillräckligt med mat eftersom de är så...
Red_Chili
9 minuter sedan
Svar: 1 387
Visningar: 41 184
Djur
Valp 2025
Övr. Hund (Ignorera hur skitig han är, han ska duscha idag) Han är så duktig mitt i stan. Inte stressad alls av alla människor, bilar...
geting
Idag kl 08:56
Svar: 884
Visningar: 62 013
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Så tråkigt, har inte hängt med i hur de utvecklats. Är ju härliga hästar annars.
Görel
15 minuter sedan
Evolve
Foder & Strö Hmm.. okej, klart man inte kan garantera till 100% men något slags riktmärke kan man ju ändå förvänta sig, anser jag.
Själv kontaktade...
Jordgubbkiwi
Idag kl 09:10
Svar: 140
Visningar: 7 786
Vård
Core by D vs equiband
Träning Såg nu att de också finns i många fler fina färger än när jag köpte mitt - "villhöver" absolut ett rött schabrak till min svarta häst...
Roheryn
Idag kl 08:55