Fast knappast gjort med en dynamo![]()

Nä, en dymo, älska autokorrekt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast knappast gjort med en dynamo![]()
Samma här. Är jag dessutom på mitt mest "fantastiska" humör så vill jag bara skrika dra åt helvete. Blir änna lite provocerad. TramsJag har sett det på Coop i stan, "du är fantastisk" har det stått. Jag fnyser lite inombords när jag ser det. På mig fungerar det inte. Men kan det göra någon annan glad så.
Har det blivit en trend där ni handlar med att sätta små texter på kortdosan? T.ex ”du är fantastisk”, ”du är fin” osv.
Vad tycker ni om det? Fånigt? Gulligt? Blir nu glada när ni läser det?
För mig hamnar det lite i samma division som detta, från min Ica.
Lite uppmuntran när du har mensVisa bifogad fil 31641
Första gången var det väl roligt och lite kul men när det står hela tiden på alla kan jag lätt bli lite irriterad. Butiken har inte kommit på det själv och bara följer trenden.
Man kan ju tycka att ett trevligt bemötande och en glad person i kassan ger en bättre upplevelse. Fast jag tycker för det mesta det är bra personal i kassan.
Med undantag för Biltemas kassapersonal i min stad, som upplevs både dryg och sur. Känns som de inte trivs på sitt jobb.
Vet ni om förresten att om kassörskan "råkar" nudda dig när den ger pengar tillbaka (numer är det ju så ovanligt att man hanterar kontanter) faktiskt ger mer positivt än man kan tro. Inte bara ur butikssyn utan faktiskt mänsklig. Vi som människor reagerar positivt omedvetet.
Har det blivit en trend där ni handlar med att sätta små texter på kortdosan? T.ex ”du är fantastisk”, ”du är fin” osv.
Vad tycker ni om det? Fånigt? Gulligt? Blir nu glada när ni läser det?
Åååh, jag hatar det. Vill typ rycka åt mig handen utan växeln.
Löjligt.För mig hamnar det lite i samma division som detta, från min Ica.
Även utan mens kan jag unna mig 200gr!För mig hamnar det lite i samma division som detta, från min Ica.
Eller köpa fazer iställetÄven utan mens kan jag unna mig 200gr!
Åååh, jag hatar det. Vill typ rycka åt mig handen utan växeln.
Det har jag aldrig sett. Butikerna jag handlar i kanske inte tror på att kunderna behöver uppmuntras? Eller så har jag bara varit för bitter och inåtvänd för att upptäcka texterna.
Jag har aldrig någonsin stött på det. Alternativt att jag är så immun mot dylikt trams att jag inte ens har märkt det![]()