Sv: Du som är hingstägare/hingsthållare...
Jag försöker att tänka till så fort något här handlar om mina hingstar. Jag tror (?) att jag numera fått en balans i det så jag inte skriver på ett sätt som kan anses vara reklam.
Men jag håller med Welsh, det är svårt!
Jag svarar ofta på frågor om tyska hingstar, är det något jag kan hjälpa till med så försöker jag göra det. Eftersom jag är så mycket där nere på tävlingar osv har jag ju sett en del av importhingstarna live, dessutom rätt mycket avkommor. Sen försöker jag hela tiden vara öppen med att det jag skriver är mina egna åsikter, baserat på vad jag sett och vad jag tycker. Någon annan kanske tycker annorlunda, men det kan ju inte jag svara för.
Problemet jag får är när det kommer en rak fråga om en av mina hingstar. Bara för att jag numera har ett ekonomiskt intresse (som om jag blive rik på det

) får jag inte längre svara på det!? Jag kan mao skriva om alla hingstar utan mina egna. Nu har jag försökt att svara på allt sånt via pm istället, och andra här som har rätt bra koll på mina hingstar kan skriva vad de tycker istället, på både gott och ont. Men då är det deras åsikter, och de tjänar ju inget på att kommentera dem. (För det måste ju ändå vara syftet med reklam - att öka antalet kunder?)
Men som sagt var, det är lite svårt, och Ameo har fått säga till ibland. Men jag kan då ärligt säga att jag aldrig skrivit något här i marknadsföringssyfte, utan mer generellt gett ett svar eller kommenterat något som jag skulle gjort om vilken annan hingst som helst.
/C - som försöker!