Dubbel OFFICE2007

millus

Trådstartare
Det verkar som att jag har dubbel office 2007. Dels en som var förinstallerad på datorn när jag köpte den, och dels så har jag installerat en själv som är hem och student. När jag klickar på avinstallera på den förinstallerade så står det att den är skadad!

Hur får jag bort den dubbla inställningen?

Sv: Dubbel OFFICE2007

oj du kanske får avinstallera den du själv installerat innan du tar bort den före, det är ju oftast en demo som man kan aktivera med nyckeln på den köpta skivan, jag installerar aldrig utan använder bara nyckeln, men avinstallera den du själv köpt och testa igen

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
395
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
444
Senast: Görel
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka