Youtubeproblem

Enya

Trådstartare
Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig genom att starta om surfplattan och appen och börja om på nytt så kommer man in på låtarna igen. Nu har jag under en tid försökt komma in på låtarna, som ligger under "Nedladdningar" och då står det bara och snurrar och inget händer. Varje gång. Lyssnar jag på en låt genom att tex söka eller välja från startsidan så står fliken "Ladda ned" och snurrar men låten spelas.

Någon med tips om vad som kan vara fel och hur jag åtgärdar det? appen verkar vara en sån standard på surfplattan och jag verkar inte kunna avinstallera och ladda ner på nytt?

Detta är oerhört enerverande eftersom jag ju älskar musik, betalar för att kunna lyssna på min spellista och nedladdningar, men alltså nu inte kan göra det.

En fråga till, om jag loggar in på mitt Youtubekonto via datorn, varför kommer inte min spellista upp där? Förstår att de inte står som nedladdningar, men listan borde väl komma upp?

Hoppas min musik inte är förlorad för alltid nu. Och surfplattan skaffades bara för två saker, musiken och ljudböcker. :(

P.s. Jag använder mig av Youtube appen och inte av musikappen, där hittar jag inte mina nedladdningar, i den alltså, men den fungerar ju i allmänt annars har jag märkt, men då är alltså inte mina låtar där. Jag har ingen aning om hur den appen fungerar så jag får min spellista där ens. :(
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 368
Senast: tuaphua
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
619
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 930
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp