Dubbla filer som ligger kvar från service pack

tara

Trådstartare
Hej jag har gjort ett ryck med min sega dator, Ashampoo uninstaller platinum. Fint, det var mycket att städa, programmet verkar bra.

Typiskt är otroligt stora filer på C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386 som ligger dubbelt både på system-disken och och på denna ServicePackFiles - mappen.

Det känns som om man har laddat ned service-packet och installerat det och sen har inte windows "städat" efter sig och deletat de dubbla filerna.

Frågan.. Törs jag deleta hela ServicePackFiles - mappen ??

Fråga 2: Är inte detta typiskt windows att fylla hela min hårddisk.

Fråga 3: Samma problem med F-secure.. men det är ju inte så känsligt det kan jag ta bort och installera om, men jag har trettioelva olika dubletter på F-secure-filer i olika mappar.. Stora är de och ofta bilder ?

Sv: Dubbla filer som ligger kvar från service pack

Frågan.. Törs jag deleta hela ServicePackFiles - mappen ??
De filerna ska ligga där. Har du kvar installationsfilen du laddade ner kan du ta bort den. Den mappen du pratar om innehåller de nya filer som ändrats, och används för att kunna konfigurera om windows i efterhand bland annat.

Fråga 2: Är inte detta typiskt windows att fylla hela min hårddisk.
Eller jag kanske bara borde avfärda hela inlägget som trolling...

Fråga 3: Samma problem med F-secure.. men det är ju inte så känsligt det kan jag ta bort och installera om, men jag har trettioelva olika dubletter på F-secure-filer i olika mappar.. Stora är de och ofta bilder ?
Vad för filer? Ett antivirusprogram borde inte hålla på med bildfiler.

Sv: Dubbla filer som ligger kvar från service pack

Hej tack, jag det är säkert trolling, ja bildfilerna är liksom deras logo och så där... lite mysko och de ligger dubbelt, menjag tar bort och installerar om.

ServicePack är uppdaterad via nätet... ja.. så gammal är datorn...
Jag antar att de laddar ned till en mapp och sen installeras servicepacket.

Jag kanske kan bränna ned på CD innehållet på servicepack.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka