Dubbla skärmar..

Ava22

Trådstartare
Kommer att få en beg 19tums skärm av bror, har en platt skärm nu, ganska liten.. 15 tum?
Men vilken ska jag välja? Kan man ha dubbla skärmar eller blir det bara konstigt?:confused:

Sv: Dubbla skärmar..

ninsan skrev:
Kommer att få en beg 19tums skärm av bror, har en platt skärm nu, ganska liten.. 15 tum?
Men vilken ska jag välja? Kan man ha dubbla skärmar eller blir det bara konstigt?:confused:
dubbla i olika storlekar blir nog tokigt..
ta den som känns bäst och du får plats med.
19 tum är bättre om man spelar spel =)

Får plats med båda, så det kvittar, men den platta är jue trevligare.. Men den stora är jue stooor! Ska ta hem o jämföra. Men jag spelar inte spel, annats hade det var givet=)

Tja du måste ha ett grafikkort som har stöd för två skärmar
Eller en splitter

Nja det är ju inga problem.
Man kan typ har sin musikspelare, MSN/ICQ och mail på den lilla så den alltid är synlig och sitta och jobba med en stora skärmen

Är ju bara ställa in en annan skärmupplösning på den lilla

Svårt att säga
Om det behövs ett nytt grafikkort så bero det vad ditt moderkort är utrustad.

nu sitter jag här med den stora skärmen.. Men den är jue lite konvex skärmen.. Tror jag byter tillbaka till den lilla platta istället...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Cinzia
·
Juridik & Ekonomi Visste inte vad jag skulle lägga för prefix, men men. Hur har ni det med försäkringar på er själva? Jag har en livförsäkring som...
Svar
8
· Visningar
346
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi... 2
Svar
23
· Visningar
3 261
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
335
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka