Duendecillo P

Har han verkat i finska aveln under tiden JH har haft honom? Annars är min spekulation att han har varit lite för hingstig för att de ska ha velat ha honom i avelsarbete och tävling samtidigt-och valt att prioritera tävling framför ev avel.

Har han verkat i finska aveln under tiden JH har haft honom? Annars är min spekulation att han har varit lite för hingstig för att de ska ha velat ha honom i avelsarbete och tävling samtidigt-och valt att prioritera tävling framför ev avel.
Så vitt jag vet är han åtminstone på väg hem till Finland och verka i avel nu i vår/sommar i något skede, läste jag på ägarens Facebook rätt nyligen. Han är ju godkänd i Danmark och Tyskland också.

Han har avkommor födda varje år från 2009-2015 och har verkat i avel också under 2015.

Så vitt jag vet är han åtminstone på väg hem till Finland och verka i avel nu i vår/sommar i något skede, läste jag på ägarens Facebook rätt nyligen. Han är ju godkänd i Danmark och Tyskland också.

Han har avkommor födda varje år från 2009-2015 och har verkat i avel också under 2015.

Verkar till och med ha "betäckt" i Sverige förra året. Ska finnas med i Eklundas hingstprogram stod det någonstans, men jag hittar honom inte där.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 582
Senast: Freazer
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 493
Senast: Freazer
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: Murray
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 691
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?