Duktig på makro i Excel?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Siriano
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 868
S

Siriano

Finns det någon senior som är en hejare på makro i Excel? Ska börja med ett projekt på måndag där man jobbat mkt med makro. Jag vet ännu inte vad det finns för kompetens på företaget om jag behöver hjälp så en "plan B" vore bra, om det finns någon senior som kan tänka sig att ställa upp som lite bollplank om det behövs. Jag anser mig ha goda kunskaper i Excel i övrigt men makro har vi bara nosat lite på under Högskoleutbildningen, så jag börjar bli lite nervös om jag ska ro det här projektet i hamn. Jag vet inte exakt ännu vad det är som ska göras, men om någon känner sig manad och är duktig på makro får ni gärna hojta till så kan jag lugna mina nerver något under helgen.

Sv: Duktig på makro i Excel?

Jag kan kanske hjälpa dig, du får hojta!

Jag har 5 högskole poäng i Excel-programmering... :-)

ankans o Zoraya: Toppen! Nu kan jag sova lugnt några dagar till. (Som om jag inte är nervös nog för mitt nya jobb. :crazy: ) Jag hör av mig när/om jag kör fast.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
4 015
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 675
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
3 025
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka