Dumma frågor 2

Status
Stängd för vidare inlägg.

Plantan

Trådstartare
Samma tråd, men nya frågor!

Forum för dumma frågor!
Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma, förvirrade och obesvarade. De där frågorna som är lite för dumma för att frågas, men i alla fall vill ha svar...
Om det nu kommer en sån fråga, som det verkligen finns ett superbra, och självklart svar på, får inte det svaret bli kaxigt och moppsigt och göra dumma frågan generad eller kränka dumma frågan. För då blir dumma frågan ledsen och vill gömma sig.
Men om alla är snälla, så kanske de dumma frågorna komma hit! Då kan de dumma frågorna få lite andrum här, några kanske vill bo här, och andra sticker bara in sin långa näsa här för att kolla läget. Men alla dumma frågor är välkomna! Och de snälla svaren, är ju så klart välkomna de med!
💚
 
Jag kommer stänga denna nu då jag anser att det inte finns några dumma frågor och att i princip alla dessa frågor skulle kunna ställas i egna trådar som har fördelen att de ligger under rätt forum och hittas mycket enklare av alla. Att gömma dem i ännu en evighetstråd känns helt fel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma, förvirrade och obesvarade. De...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
137 200
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 287
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 150
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 422
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp