Dumma frågor del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dumma frågor del 2!

Haha jaha. Ja, för mig är alla som, iklädd hatt, rider på en häst och föser något form av djur en cowboy. Eller om de rider runt och kollar stängsel och sånt.

Men va? Heter det så? Har aldrig nånsin hört det.

Men då fattar jag ännu mindre varför man inte skulle kalla dem cowboys.

kl

En liten fundering. När djur blir understimulerade utmärker det sig ofta i stress och ovanor så som hästar som väver, katter som slickar bort päls etc.
Är vi människor understimulerade om vi börjar tugga på våra nagelband eller har andra liknande ovanor?

Knapp

Är det sant att får inte kan bada, för att de inte kan sluta analen och då drunknar inifrån? :p

/tjejsommisstänkeratthonblivitbrutaltlurad

En snabb googling säger mig att en wrangler tar hand om hästarna, och en cowby sköter de andra djuren med hjälp av hästarna!

Knapp

Är det sant att får inte kan bada, för att de inte kan sluta analen och då drunknar inifrån? :p

/tjejsommisstänkeratthonblivitbrutaltlurad

Fast alltså va? Har du någonsin sett ett får som går med rövhålet (ursäkta uttrycket) öppet?:p

Och även om vi antar att de inte kan stänga det så fylls ju bara tarmen med vatten, inte hela fåret. Så de borde ju inte drunkna då.

Det där är typ lika dumt som när jag som 13-åring trodde på en som sa att färgade människor hade svart sperma.:o:rofl:

*kl*
Jag tror jag har någon sorts magsjuka (eller matförgiftning men det verkar lite otroligt) men spyr inte, om jag blir bättre under natten kan jag gå till skolan då? Kommer arbeta i par med någon, det är det som oroar mig.... En av två gånger vi träffas under terminen, såklart jag mår piss:grin:

Misstänker annars sympatiförlossning, existerar det?

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 141
Senast: Flavor
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
627
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
752
Senast: Roheryn
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 967
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd