Dumpad häst!

Så skönt att Majsan hamnade hos dig till slut och fick en värdig sista tid av sitt liv. Hade hon varit kvar hos förra ägaren hade ju heller inte Livia överlevt troligen. All heder pt dig och ditt kämpande. En riktigt fin historia som platsar i Min Häst :heart. Stort lycka till med Livia!
 
Tack alla för era fina ord ❤️

Om någon är intresserad av att följa Livias utveckling så skapade jag en sida på facebook när hon föddes då intresset av att följa henne var så stor, jag är sällan inne på buke så uppdateringar här kommer nog vara dåliga 🙈
Jag är extremt dålig på att uppdatera på facebooksidan också men ibland kommer bild, film eller en liten text ut ❤️
Sök på ”Livia Fay” så hittar ni nog 😍
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 661
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 005
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 891
Senast: Stereo
·
Avel Hejsan! Jag har googlat runt och runt som en tok men blir verkligen inte klok för står olika precis överallt. Så tänkte jag provar...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp