Dunka rygg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Folri

Trådstartare
Om det uppstår två läger i en diskussion är det då viktigt att man dunkar varandras ryggar men tex gilla och 🤣
 
Om det uppstår två läger i en diskussion är det då viktigt att man dunkar varandras ryggar men tex gilla och 🤣
Jag tänker att det uppstår två läger för att många tycker på ena eller andra sättet. Att klicka gilla är istället för "jag håller med", vilket man gjorde innan gilla-knappen kom till på buke. Om det är viktigt? Tja det beror väl på personer antar jag?
 
Är detta en fråga eller är det bara ett "hej jag får mothugg i en annan tråd och känner mig kränkt så nu söker jag stöd hos alla som inte deltar i den första tråden genom att göra en ny tråd där jag indirekt försöker trycka ned på motståndarna i den första tråden genom att låtsas vilja diskutera ett fenomen som egentligen bara är synonymt för gruppen motståndare i den första tråden"?
 
Är detta en fråga eller är det bara ett "hej jag får mothugg i en annan tråd och känner mig kränkt så nu söker jag stöd hos alla som inte deltar i den första tråden genom att göra en ny tråd där jag indirekt försöker trycka ned på motståndarna i den första tråden genom att låtsas vilja diskutera ett fenomen som egentligen bara är synonymt för gruppen motståndare i den första tråden"?
Ja en fråga. Om man då spinner vidare, den som blir dunkad i ryggen hoppas denne då på flera dunkningar i sin rygg? Om denne får flera dunkningar känner sig då vederbörande sig stärkt av dessa dunkningar. Om vederbörande istället inte får dunkningar i ryggen som förväntat försöker man då jobba på att få dunkningar genom att skriva lite mer nedsättande
 
Jag tänker att det uppstår två läger för att många tycker på ena eller andra sättet. Att klicka gilla är istället för "jag håller med", vilket man gjorde innan gilla-knappen kom till på buke. Om det är viktigt? Tja det beror väl på personer antar jag?
Asså:)
 
Då är naturligtvis frågan, är ryggdunkning en klassfråga som bara den riktiga överklassen vet hur man gör, och förändrar det, det svenska vädret och Sveriges valuta vis a vi pesetan?
Det här var ett bra exempel. Nu vill du trycka ner mig eller nedvärdera mig eller förlöjliga mig för att jag har skrivit om klass, väder och valuta. Förväntar du dej då ryggdunkningar från andra och känns det bra för dej att få dessa ryggdunkningar på bekostnad av mig. Dessutom anser jag att du är obildad. Pesetan försvann för typ 20år sedan som erkänd valuta i Spanien
 
Det här var ett bra exempel. Nu vill du trycka ner mig eller nedvärdera mig eller förlöjliga mig för att jag har skrivit om klass, väder och valuta. Förväntar du dej då ryggdunkningar från andra och känns det bra för dej att få dessa ryggdunkningar på bekostnad av mig. Dessutom anser jag att du är obildad. Pesetan försvann för typ 20år sedan som erkänd valuta i Spanien

Nej, jag trycker inte ner dig, däremot citerar jag i princip dina tidigare inlägg. Är det nedvärdering så är det du själv som tagit upp det redan. Och ja, jag misstog mig på peseta och euro. Vilket redan påpekats. Mea culpa. Jag får inte alltså inte nedvärdera och trycka till dig, liksom du redan tryckt ner och nedvärderat klass, etniska grupper, väder, brott i Sverige och liknande? Ok.
 
Ja en fråga. Om man då spinner vidare, den som blir dunkad i ryggen hoppas denne då på flera dunkningar i sin rygg? Om denne får flera dunkningar känner sig då vederbörande sig stärkt av dessa dunkningar. Om vederbörande istället inte får dunkningar i ryggen som förväntat försöker man då jobba på att få dunkningar genom att skriva lite mer nedsättande
Ännu en märklig fråga från samma källa. :confused:

Kan börja med att jag inte känner mig hemma i din välrdbild. Vi delar den inte.
för mig är detta ett diskussionsforum. Jag applåderar (gillar) smarta formuleringar, skarpa slutsatser och humor.
Jag opponerar mig mot sådant jag itne håller med om och argumenterar efter bästa förmåga.

Argumenterar man för galenskaper får man tåla mothugg. Det är själva grundidén med att diskutera. Precis som i vilka diskussioner som helst får man medhåll eller mothugg. Gillanden är medhåll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fick min tensapparat idag glömde att ställa en fråga och tänkte om någon här vet. Det står att man kan behandla max tre gånger per dag...
Svar
0
· Visningar
241
Ridning Det var sisådär 35 år sen jag var nybörjare. Dessutom är minnet därifrån lite oklart, men jag minns iaf att vi red med ledare iaf ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 270
Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 102
Utrustning Hej! Ska ta hjälp av sadelprovare framöver, men söker ändå lite input. Vi har en swb/welsh sekt B med ganska ”welshisk” rygg. Nästan...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp