Duplo till 18-månaders?

Sandra78

Trådstartare
Ja, är det lagom ålder? Eller är han för liten? Han (som i det är fallet är sambons systerson, om det spelar någon roll) är annars mest road av leksaker som låter, blinkar osv men det lär ju överösas med sådant ändå så tänkte vi hitta på nåt annat i julklapp.

Sv: Duplo till 18-månaders?

Min son som är 18 månader är inte speciellt intresserad av duplo än, det kan väl iof bero på att vi haft det tillgängligt för honom i över ett halvår så han har redan "bitit in sig" på klossarna.

Å andra sidan så även om sambons systerson inte vill leka med det just nu så lär det ju komma en period lite längre fram där han tycker det är kul, så jag tycker det var en bra julklapp. :)

Min dotter började med duplo strax efter året och älskar det än :) Bra present tycker jag!

min dotter ska få det i julklapp och är 14 månader då.
Jag tänker som så att gillar hon inte det nu så gör hon det sen:D

Min son är 1 dag yngre än Eyz's son och han älskar sitt Duplo :)

Tillägg: Om man ger bort Duplo borde man skicka med städhjälp. Duplo har en förmåga att sprida ut sig väldigt mycket :D

Min son är 1 dag yngre än Eyz's son och han älskar sitt Duplo :)

Tillägg: Om man ger bort Duplo borde man skicka med städhjälp. Duplo har en förmåga att sprida ut sig väldigt mycket :D

Mhm och de gör ont att trampa på i mörkret också...

Min 11 månaderstjej älskar att leka med 3 åriga storebrors duplo.

Han fick sitt första duplo när han fyllde 1 år, sen har bara intresset ökat mer och mer.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 766
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 704
Senast: Pratsch
·
Småbarn Jag och sambon har diskuterat fram och tillbaka hur vi ska göra när det kommer till att skaffa valp. Vi har på hyfsat kort tid (drygt 1...
Svar
17
· Visningar
5 114
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 241
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V