Duschpistol?

Sv: Duschpistol?

Jag har en tvinnad/snurrad duschslang som kan dra ihop sig/sträckas ut. På den sitter ett munstycke som man kan justera strålen på. Soaker, shower, flat, jet, mist och nån till. Tycker att det är jättebra då jag har en häst som tycker att duschen är lite läskig. På honom kan jag använde soaker strålen som inte låter så väldigt eller sprutar. Ett stort plus är att man kan fälla in en spak så att man inte behöver hålla in knappen för att vattnet ska komma hela tiden.

Tror att Hööks har men vi köpte vår från Granngården tror jag.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 187
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: NilHe
·
Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka