Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ok, så då behöver vi inte "banta" våran då..??? Hon har en påse som bara hänger längre och längre ner. Men den verkar inte vara fylld med något Hon är jätte fin i kroppen i övrigt och är lös i köket dygnet runt. Busar lite med katterna och så.
Hakpåse är en slags fettdepå som honor får, det är mkt sällan hanar får det (jag har aldrig sett någon).
Har kaninen väl fått hakpåse är det inte så mycket att göra åt förutom att man då vet att foderstaten är fel. För att påsen inte ska bli större ska man ändra i foderstaten.
Som svar på förra inlägget - det är päls de lägger i boet och det drar de inte bara från påsen.
Jag har dragit ner på pelletsen till nästan inget och så får hon fri tillgång på hö. Jag tar av hästens hö och det är bra hö. (vet inte exakta värden)
Hur räknar man ut en foderstat åt en kanin???
Juridik & Ekonomi Och de anmälde inte direkt?
Jag känner mig så sviken också. Så spottad på. Jag kräver inte att leva i nån sorts romantisk film. Jag...