Bukefalos 28 år!

DVD grunderna i ridning

Sv: DVD grunderna i ridning

För barn eller vuxna? Fast - man behöver inte vara barn för att gilla Börja Rida - Lär Dig Hoppa - Rida Dressyr - Börja Tävla. De är riktigt kul (och gulliga). Själv är jag uppväxt med Bo Tibblins "Ta tyglarna" och det finns ett flera filmer som hör till. Har inte sett dem på länge (och då som VHS) - minns inte hur mycket "grunder" det är. Jag TROR de finns även på DVD. Kyra Kyrklund har gjort en träningsserie och även om du frågade om grunder så finns det många "svar på varför..." i dem.
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
673
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
350
Senast: lytesout95
·
Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter Paulina växte upp med hästar, började med ridning och dressyr men har nu fastnat för travet. Som travskoleinstruktör håller hon i tio...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp