Sv: Dy´on

jo jag misstänker också att det varierar mellan modellerna:confused:, har en häst som har x-full så därför har jag tvekat länge på att köpa ett träns därifrån jag tror pannbanden är för små men man vet ju aldrig

F-n, jag glömde!
Jag ska inte inom förrän på tisdag nästa gång, så det dröjer några dagar till. Får sätta larm på telefonen så att jag inte glömmer igen!

Jag mätte igår med höll på att glömma skriva in det här istället... :p

Ja, ja. 44 cm mätte i alla fall pannpandet från kant till kant i Full på mitt Dy'on-träns av den dyrare modellen (vet inte om det skiljer, men så vet du vilket det är).

tackar:bow:
det lät ju faktiskt ganska långt brukar inte ett vanligt i strl full vara 41-42? eller har jag fel, ska ut och mäta mitt Otto Schumacher i x-full och se hur långt det är.

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
140
Senast: aglaonema
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 046
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
946
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur