Edingburgh och Sabre sadlar

D

Domaren

har tagit hem två beagnade dressyrsadlar idag av dessa märken, vad har ni för åsikter om dem??

Ska prova dem på hästarna i morgon.
 
Själv älskar jag å rida i Edinburgh, är på jakt efter en själv men det är inte lätt å hitta en begagnad på 16,5'' :mad:
Så himla skön sadel, sen sitter man hur bra som helst i dem! "Sammanfattning" - :love:
 
jag vill bara fråga en sak om din bild.. är det på en tävling på Tungelsta ville bara veta. känner igen hästen lite.. =) :confused:
 
Ja det är det, och hästen är från ridskolan. Tävlingen var för ett år sedan :smirk:
 
jag har ridit i två olika sadlar.. den ena var helt hopplös, låste knäna kändes det som.. ägaren tilld en sadeln hade alltid ridsår efter att ha tränat i den.. Den andra jag red i, var mycket trevligare, inte alls samma låsning.. fråga inte vad det berodde på.. vet inte riktigt.. får köpa med den till hästen om jag vill
 
okej var med min kompis som tävlade där för ett år sen också. :cool:
jag tycker inte om edingbhurg eller hur de nu stavades..
 
har tagit hem två beagnade dressyrsadlar idag av dessa märken, vad har ni för åsikter om dem??

Ska prova dem på hästarna i morgon.

ME LOOOOOOVE :love: Edingburgh :love:, hade en tills hästen musklade om sig. Sålde den och saknar den än idag :cry: :cry:.
 
Den låg lika illa den på hästarna så den gick också bort, men båda var sköna att sitta i på "bocken".
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Diskuterade sadlar med en stallkamrat och hur olika personer gör med sadlar. Har ni en sadel som är utprovad till just er häst...
Svar
6
· Visningar
648
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Det slog mig idag att min ena hästs sadelgjord är närmare 15 år gammal. Den är i sympatex och ser i stort sett ny ut men allt åldras ju...
2
Svar
26
· Visningar
1 787
Senast: Sassy
·
Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp