editera excel-filer i iPhone

lewellyn

Trådstartare
Hoppas tråden ligger rätt nu, visste inte riktigt var jag skulle sätta den...

Jag har ett excel-ark som jag har gjort på min dator för att räkna foderstater i. Jag skulle vilja kunna editera i den även på min iPhone, men hittar ingen bra app. De jag har hittat kan jag bara läsa filen med, inte ändra olika parametrar... jag vill även kunna ändra i word-filer.

Någon som har tips? Den får gärna vara gratis förstås, men en inte alltför dyr betal-app är också intressant.

Eller om jag har misst nåt i de jag har testat förstås! Jag har provat både Documents (både gratis och betal-version samt Office2 Plus (bara gratisversionen än så länge).

Det kan väl ite vara så dumt att filen måste skapas i iPhone för att sedan kunna editeras? :crazy:

Sv: editera excel-filer i iPhone

Testa att lägga in den i google documents och sen editera där.

Testa att lägga in den i google documents och sen editera där.

jo, men jag vill kunna editera direkt i telefonen utan att behöva skicka dokumentet nånstans...

Behöver jag en app till google documents också? Ingen av de jag har kan skicka dit?

Du behöver ingen app utan går bara in på docs.google.com, men du måste ju ha ett konto på Google.
Och jo, du behöver ladda upp det i Google docuements, men kan sen editera direkt i telefonen (eller iPad eller dator osv).

Jag har de flesta av mina dokument där som jag vill ha möjlighet att läsa och ändra i när jag vill.

Du behöver ingen app utan går bara in på docs.google.com, men du måste ju ha ett konto på Google.
Och jo, du behöver ladda upp det i Google docuements, men kan sen editera direkt i telefonen (eller iPad eller dator osv).

Jag har de flesta av mina dokument där som jag vill ha möjlighet att läsa och ändra i när jag vill.

jag har ett konto där, men då måste jag ju som sagt ladda upp det från datorn först... gillar inte att ha mina dokument på nätet utan vill hellre ha dem i telefonen eller datorn bara.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka