Effektiv, osynlig deo?

Lycka till. Tänkte också föreslå Nivea. Jag brukar kunna använda det direkt efter rakning utan problem. Finns en variant för svarta kläder men kan inte komma på namnet just nu.
 
Har ett fysiskt arbete där det förekommer lyft, så tyvärr går det inte alltid att undgå att visa upp armhålorna ibland, oavsett om man vill eller inte. Sen kan man lätt råka flasha armhålorna om man ska dra på sig en tröja, sträcka sig efter en tallrik i skåpet i personalköket eller kapa en gren som sitter högt. :D

Äsch, det räknas inte! Vem ser det liksom?
Nä, det jag ogillar är de (jag har faktiskt träffat såna) som ska visa upp sina armhålor och motivera varför de är rakade eller ej. Hade en bekant som dessutom ville att man skulle lukta. Nej, jag vill inte lukta i någons armhåla! :rage:

Armhålor gör mig arg. :angel::p
 
Löwengrip care & color's Count on me
Mina armhålor har slutat klia sen jag bytte från rexona

Jag håller med, LCC Count on me är den bästa jag provat än så länge. Jag hatar när man luktar deo eller ännu värre, unken deo vilket jag tycker att jag gör av många andra sorter. Men med Count on me från LCC märker jag inget alls, älskar den! Det kan ta en stund innan den torkat in i huden så man får inte ha för brottom på med kläderna men sen lämnar den inga spår efter sig.
 
Jag gillar Doves spraydeos. Den med granatäpple är bäst, men gurka och citrus är också bra.
 
Jag använder Apotekets Aco, effektiv och svider inte på mig iaf, har dock aldrig upplevt svid av deo.

Ett alternativ kan vara absolut torr, de appliceras kvällstid på orakad armhåla och täpper till svettporerna så du behöver ingen vanlig deo. Håller några veckor.
 
LCC Count on me, bästa jag testat! Finns att köpa på apotek och större kedjor. Hade Nivea tills i vintras, men kommer inte att köpa deras igen efter att ha testat LCC, den är överlägset mycket bättre :)
 
Jag gör egen deo av kokosolja, bikarbonat och majsstärkelse. Tar bort lukt helt och syns inte. Måste jag köpa blir det Rosenseriens deo, den är grym!
Skriver under på den! SÅ effektivt! Man kan ha i någon droppe eterisk olja också om man vill men behövd absolut inte.
 
  • Gilla
Reactions: Sol

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp