"Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

ursch vad hemskt.. stackars tjejen, hoppas hon blir bra snart!
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

humm jag såg det där lajv, var inte så trevligt! :crazy: hoppas hon verkligen blir så bra att hon kan rida igen!
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Usch, vad hemskt:( Hoppas hon blir bättre snart.
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

usch :(

håller alla tummar!!!!

STARK TJEJ!!!!
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

ja jag såg det med, men då såg det ju inte så jätte hemskt ut. men stackars henne. där är väl hon som är "EnPerson" här på buke va?
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Lina har alltid levt för hästarna & kommer nog att kunna kämpa sig tillbaka till hästryggen!
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Jo, det är det! Håller alla tummar för att hon bli frisk!
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Men varför skrivs det bara om olyckor när det gäller ridsport? Stora mästerskap görs upp i tysthet men så fort det inträffar en olycka är journalisterna framme!

Krya på dig Lina, hoppas du blir bra snart!
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Hej!
Gud så hemskt. Hoppas att hon frisknar till snabbare än beräknat.
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Krya på dig Lina.
Vi tänker på dig.

Hon med den hysteriska svarta travnordisen i samma förening.
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Så hemskt! Stod knappt 50meter ifrån där hon lana.. Det var inte kul att de. Hoppas hon blir helt bra! *håller tummarna*
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Men varför skrivs det bara om olyckor när det gäller ridsport? Stora mästerskap görs upp i tysthet men så fort det inträffar en olycka är journalisterna framme!

Krya på dig Lina, hoppas du blir bra snart!

Håller med! Många som inte är så insatta blir säkert rädda, och farligstämplar ridsporten, fast den nog kan vara det ibland förstås. Nej, fram med mera bra bilder, men glöm inte att poängtera farorna!

Krya på dig tjejen!!!:bump:
 
Sv: "Efter kraschen hade jag fruktansvärda smärtor"

Stackare. Krya på dig! Alltid otäckt när det handlar om nacken. Men du verkar vara en tuff tjej så det går säkert bra! Tänker på dig och håller tummarna. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter en jämn semifinal på Strömsholm för en månad sen säkrade Åby RK en av de åtta finalplatserna i elitallsvenskan, som avgörs i...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show är tillbaka. Än en gång ska historia skrivas – än en gång ska vinnare koras. Här bjuder tävlingsledaren Tomas...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tisdagen var en lyckodag för två skånska ryttare på Falsterbo horse show. Moa Edman från Malmö är i final på amatörtouren i hoppning och...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 126
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp